FAQ

ABONNEMENT OPZEGGEN

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Wil je je abonnement opzeggen? Geef dit aan ons door, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen. Dit gaat het snelst als je onze Klantenservice belt op (+31) 88 024 54 99. Je kunt je opzegging ook doorgeven via het contactformulier.

  • Is mijn opzegging goed verwerkt?

    Heb je je abonnement telefonisch of online opgezegd, dan ontvang je binnen een paar uur een bevestiging per e-mail. Check voor de zekerheid je spambox als je deze niet hebt ontvangen. Nog steeds niks? Laat het ons dan even weten via onderstaand contactformulier. Dan zoeken we voor je uit of je opzegging is verwerkt.

    Contactformulier

  • Ik heb een abonnement gevraagd, maar wil er nu toch van afzien. Wat moet ik doen?

    Binnen 14 dagen na het aanschaffen van je abonnement kun je kosteloos afzien van je aankoop. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op, dan maken wij het voor je in orde. Let op: Mocht je in deze periode van 14 dagen al één of meerdere magazines hebben ontvangen, dan worden deze wel in rekening gebracht.

  • Wat is het opzegtermijn?

    Bij doorlopende abonnementen kun je opzeggen nadat de eerste actieperiode is afgelopen. Bij magazines die maandelijks uitkomen hanteren we een wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Bij magazines met een lagere frequentie (die bijvoorbeeld 4x of 6x per jaar uitkomen) hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden.
    Heb je een aflopend abonnement? Dan hoef je dit niet op te zeggen en stopt je abonnement automatisch na de actieperiode. In de aankoopbevestiging van je abonnement vind je welk type abonnement je hebt aangeschaft.